اس ام اس عاشقانه جدید سری 1
نوشته شده توسط : لقمان خرمي

واست عصرونه آوردم
<=@=@=@=@==
یه سیخ گوجه ! خودتم که جیگری !
.
.
صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند ؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم !!!
.
.
هرچه دلدار بکرد با دل ما خوش باشد / خوش بسوزد دل ما گر دل او خوش باشد
ما که رفتیم ولی یاد دلش در دل ماست / خوش بمانم که اگر بی دل ما خوش باشد
.
.
آخرش حرف خودم شد ، اومدی شدی نگارم / عطر موهای تو پیچید تو تموم روزگارم
تورو از خدا میخواستم توی تک تک دعاهام / اومدی گفتی می مونی تو تموم آرزوهام
.
.
قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم
.
.
به سلامتی کسی که وقتی فندک خرید ، کبریتش رو دور ننداخت !!!
.
.

اگر از خدا چیزی خوستی نخواه که کسی باشی بلکه بخواه که دنیای کسی باشی !!!
.
.
اض ثمیم غلبم دوسطت دارم ! غلت غلوت دوستت دارم !
.
.
عشق معمولا نوعی عذاب است اما محروم بودن از آن مرگ است
.
.
کاش بتوانیم آن صیاد خوش قلبی باشیم که با تور محبت بهترین ها را صید می کند :
قلب ها را
.
.
من تنها هستم اما تنها من نیستم !
.
.
شبی گفتم به سیگارم که از جانم چه می خواهی ؟ / نوشت با خط دود خود به دردت می خورم گاهی
تو بر من می نهی آتش که درد خود کنی تسکین / منه بیچاره میسوزم تو از حالم چه میدانی ؟





:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: